onsdag 14 augusti 2013

"Ursäkta, men du är fett snygg, kan jag få ditt nummer?"

Lalalal... Vänta va? Pratar han med
mig? Ja, han kollar ju på mig...
- Öh, visst...
Börjar av någon anledning kolla telefonen, antagligen nån läskig invand reaktion vid konstiga pressade situationer, detta 2000-tal är ju helt galet. Jaja.
- Vänta, vad tänkte du? 
- Nä, jag vet inte, hänga nån gång ba.
- Eh, asså jag har ju pojkvän ifall det var det du tänkte...
- Jaha...
Jag skrattade lite och frågade ifall han var på uppdrag med sina kompisar eller nåt, men nej, sa han och kollade ner i marken. Hoppsan. 
Gick sedan runt och speglade mig i alla affärer jag var inne i och kom fram till att, ja, han skämtade. Men lite smickrad blev jag ändå, så om du ser detta, du blonda, kepsprydda yngling, tack för att du gjorde min dag lite bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar